пятница, 29 февраля 2008 г.

Моя неймовірна китайка!!!!!!!!!!!!!!

Цей душороздираючий пост мав бути написаний 28 лютого.
Ги-ги,а прікольненько я так написала!!

Саме в цей момент в мене проходить прощання з однією з найдорожчих мені людей.
ХЗ моєю любою Шантал.
Я знаю вона ніколи не осилить цього прочитати, але я пишу це для того щоб ви могли знати,що вона значить для мене. Ця закремпована дівчина,для якої слово секс це вже щось неймовірне,для якої секс можливий тільки після шлюбу, та й взагалі багато речей просто неможливі апріорі, ця людина зараз валяється в мене на ковдрі і говорить,що не хоче повертатись в Китай, це надихає мене на створення нових проектів, на які приїдуть такі неймовірні люди як вона,але думаю в мене такої нагоди вже не буде.
Все одно, я бажаю всім вам відчути такий прилив дружби,який я зараз відчуваю.
Повірте,це вартує цього

Комментариев нет: