среда, 9 июля 2008 г.

Я щаслива

Знаєте що таке суміш чистого щастя? Це те що я зараз відчуваю.
Я відчуваю що зможу зробити більше, що зможу звернути гору, що просто я літаю.
А знаєте чого це все так? А того що мене обрала фасіком на ТТТ в Україні. А знаєте про шо це говорить??? Шо нехай тільки мені спробують щось сказати що в мене там типу недостатньо досвіду в фасілітуванні і чи просто в мене його як такого не достатньо, щоб бути фасіком на конференціях.
Я крута!!!!!! Я просто неймовірно крута. Кароче хлопці і дівчата в мене просто нема слів як вам ото описати той стан тотального щастя, який панує наді мною!!!!!!
А ще мені сьогодні Домащук сказала, що в мене блог сумний, та не сумний він в мене просто пишу на нього тоді коли в житті трапляється щось таке що задіває.
Кароче, повалила спати я. Бо шота пізно вже.
Люблю всіх

Комментариев нет: